søndag den 3. januar 2010

Overspringshandlinger

Så er mit visionboard færdig og klar til at hjælpe mig med at fastholde fokus på det væsentlige i dette friske nye år. Det var en rigtig god og positiv oplevelse at lave den. At sidde og holde fokus på det der er vigtigt for mig og min mand i år, på en eller anden måde var det helt meditativt. Min overskrift for dette år er: Fokus på fremgang. Og det gælder alle områder af mit liv. Jeg glæder mig me-get til at gøre status om et år.


Jeg håber/forventer at min status se sådan ud:


  • Jeg er helt ovenpå igen

  • Er blevet glad igen

  • Oplever at have overskud igen

  • Har oplevet mange spændende ting

  • Jeg er gået ned i tid på mit nye arbejde

  • Min klinik er godt i gang og jeg har nok at lave

  • Jeg har fået styr på vores have, som er blevet et blomsterflor

  • Har været ud at rejse et par gange

  • Er i gang med at tage motorcykelkørekort


Det er sådan i store træk, hvad mit år kommer til at handle om. Plus et par punkter som er lidt for private til at sætte på her.

I dag er jeg i gang med at forberede et møde, jeg skal til på skolen på tirsdag med min leder og mit "problem". Jeg skriver en liste med punkter, jeg skal huske at snakke om. Hold da op jeg er nervøs. Jeg er nervøs for, at skal kon-fronteres med det, der har givet mig så mange problemer. Min frygt handler meget om, ikke at kunne sige det på en ordentlig måde, ikke at få sagt de ting der er vigtige, at det ikke bliver forstået af modtageren og sidde alene med det hele da min leder er som han nu er, konfliktsky.
Det er lidt svært at forberede mig til dette, derfor er jeg i gang med et par overspringshandlinger.

Jeg rydder lidt op, drikker kaffe med manden, blogger og spiller et enkelt spil på min pc. Jeg skal nok blive forberedt til på tirsdag, det tager bare lidt tid.
Under min oprydning har jeg besluttet at min TRISSEVÆV fylder og er i vejen. Er der en der kan bruge den, kan de skrive til min mail kate@frydkaer.dk så finder vi ud af det. I kan også få flere oplysninger ved at maile.

1 kommentar:

  1. Pyha, det er en dejlig vision for 2010 - og der vil blive fremgang, ingen tvivl om det.

    Jeg sender dig alle gode tanker tirsdag.

    KH Mette

    SvarSlet