onsdag den 13. januar 2010

Træt...og frisk igen...

Hold da op hvor var jeg bare træt i går. Det var helt sikker en reaktion på weekendens stress og at jeg er begyndt på arbejde igen. Jeg havde forventet at være træt - men ikke så træt. Så i går fik jeg slappet af lavet og de sidste ændring på bordplanen til på lørdag. Og en masse andre småting som skulle gøres - det var alt sammen noget jeg kunne gå fra og til. Jeg fik sovet en god lang middagssøvn, som hjalp kortvarigt på trætheden.

I dag var jeg meget mere frisk da jeg vågnede. Dejligt. Jeg har haft store indkøbsdag i dag. Hold da op man skal bruge mange ting og meget mad til sådan en fødselsdagsfest. Der er i hvert fald ingen der går sultne i seng. Jeg har også bagt boller og farvet hår. Så en produktiv dag og en rigtig god dag.

Nu glæder jeg mig til i morgen, hvor jeg skal have gaver:-) Jeg går også og venter på den der 50 års krise som folk snakker så meget om. Jeg har det fint med at fylde 50 og synes kun mit liv bliver bedre. Så mon ikke jeg undgår den?

1 kommentar:

  1. Kære søde du.

    TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN! Jeg er sikker på at din dejlige gemal fejrer dig efter alle kunstens regler.

    Jeg glæder mig til at se dig på lørdag.

    Kærligst, Mette

    SvarSlet