torsdag den 7. januar 2010

Indkøb & kjole

De sidste dage har stået i indkøbets navn eller shopping som det hedder nu om dage:-) Vi har været i Metro i Århus og handle stort ind af alle de gode tilbud, de nu har. Som kød, vin og andre småting til min store fest.

I dag var jeg så alene afsted til storbyen, Viborg. Jeg skulle have styr på mit tøj til festen. I løbet af et par timer og et par butikker, med måske og bestemt en mulighed kjoler, fandt jeg kjolen. Lige præcis den jeg havde i tankerne og så var der 40% på den, fedt ikke? Fik så lige en lille sag til som ikke var på udsalg men pyt, det er bare så flot. Jeg glæder mig sådan til min fødselsdag. Til alle jer der sidder og ryster lidt på hovedet: det er første gang i mit liv, jeg skal holde fest ifbm. min fødselsdag. Da jeg blev 40 havde jeg en pigeaften. Så derfor er jeg måske en anelse bims, som den yngste siger.
Jeg er ved at have styr på de ting, jeg skal have lavet. Nu mangler jeg kun servietterne, jeg kan ikke finde den rigtige farve i Viborg. Så jeg må prøve i Silkeborg, godt vi bor midt mellem de to byer.

I morgen står der stresshåndteringskursus på programmet (1 eller 2m'er?). Det bliver spændende at se, hvad vi skal lave.

1 kommentar:

  1. Jeg ryster skam ikke på hovedet, jeg kender det fra mig selv:-)
    Håber du ligger et billede af dig selv ud med din nye fine kjole!
    -og hvor lækkert at der var 40% på den:-)

    Ha' en god aften!

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet