fredag den 8. januar 2010

380 grader....

Det er utroligt som dagen pludselig kan vende på en 5kr!
I dag har jeg været i stress-gruppe. Det var rigtig godt og givende. Dejligt at snakke med nogen der bare ved hvad man snakker om. Man behøver ikke at forklare helt sig meget eller have dårlig samvittighed over igen at snakke om hvordan og hvorledes man hænger sammen i dag.

Jeg bliver hentet af min dejlige mand og er glad, træt og lidt mere overskudsagtig. I bilen tænder jeg min mobil og ser min lillesøster har ringet. Så fortæller manden, at min mor havde ringet og fortalt at hun sad og ventede på en ambulance!! Hun har i går haft en 8 - 10 blackouts og har til morgen, ja squ..først til morgen, snakket med en læge. Han kom og så på hende og sendte bud efter en ambulance. Hun har en klar mislyd ved hjertet.
Min anden søster tager med på hospitalet. Da min mor kommer ind har hun en puls, der ligger mellem 32 og 35. De indlægger hende på intensiv med overvågning, tager medicin fra hende og giver noget andet i drop. Pludselig er hendes blodtryk for lavt. Min mors hjerte skal scannes, men om det bliver i dag? Tja det ved vi ikke, det er jo fredag og nu er det så også aften. Så vi venter.
Hjertelægen der har lyttet på hendes hjerte, mener hun har en blokering ved den ene hjerteklap. Men vi vil vide mere når hun er scannet.

Puha, dagen ændrede lige fokus. Den blev knap så glad og en del mere bekymret. Jeg er så frygtelig bange for, hvad der sker. Men prøver virkelig at holde fast i det gode og i lyset. Og tro på at det går godt det hele.

1 kommentar:

  1. Kære søde du,
    Jeg er helt sikker på, at hvis lægen der har tilset din mor er bekymret for en blokering og hun er på intensiv afd, så venter de bestemt ikke til på mandag med at scanne og behandle.
    Jeg sender alle mine gode tanker og ønsker god bedring og ro i din sjæl.
    Kærligst, Mette

    SvarSlet