mandag den 18. januar 2010

50 års fødselsdag..

Åh ja det er et par dage siden, jeg har skrevet sidst. Jeg har holdt fødselsdag, og det er et større projekt. Men for søren det var en god fest. På trods af at jeg fik 10 afbud den sidste uge - 3 mens vi gik og dækkede borde! Hold da op jeg lave-de om på den bordplan hele tiden.

Jeg havde inviteret til "Pretty in Pink" party. Jeg var spændt på, hvor mange der var friske på udfordringen. Det var de fleste, selv mændene. Der er jo man-ge muligheder med spraydåser af forskellig art, både til hår og sko. Det var rigtig flot kan I tro.

På billederne herunder kan I se, hvor flotte bordene var. Det var holdt i sort og pink, selv velkomstdrinks var pink m. sorte sugrør. Det blev rigtig flot, synes jeg.


Jeg fik så mange flotte gaver. En masse øreringe, jeg har en ting med øreringe og har tæt på 100 par, bøger, tarotkort, taske, cd'er og et maleri, var nogle af de ting jeg fik. Jeg fik Sanne Salomonsens nye cd, som du kan høre et nummer fra her, før du løber ud og køber den. Den er suveræn og går lige i mit hjerte.
Jeg fik også bogen "Maleren fra Shanghai". Den glæder jeg mig til at læse inden så længe. Se her for en omtale samt en bid.

I løbet af aftenen var der forskellig underholdning. Der var de traditionelle og meget søde sange. Der var bankospil, hvor vinderne skulle fortælle historie eller oplevelser med undertegnede. Jeg kom op "scenen", hvor der stod en prinsesse-trone. Mens jeg sad der, blev der læst et eventyr op, om mig selvfølgelig. Og nogle af alle de "sjove" ting jeg har lavet i årenes løb. Det var morsomt og bevægende da det sluttede af med en sang sunget af alle. Jeg fik en "clairvoyance" fra et par skønne kvinder, som fortalte om alle mine gode egenskaber. Snøft...*
Til allersidst holdt min skønne svigersøn tale for mig, og så holdt jeg ikke længere. Jeg blev så rørt og kunne slet ikke holde op med at græde igen. Af bare glæde og overvældelse.

Herunder kan I se et par billeder af manden og mig samt af mine dejlige pige og min svigersøn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar