lørdag den 30. januar 2010

Kærlighed er også...

....dejlige babyer. I torsdags havde jeg mit dejlige barnebarn, Frederik på 4½ måned. Han er så sød og sjov. Hver gang jeg ser ham, kan han noget nyt. Jeg bliver lige overrasket hver gang over, hvor meget jeg har glemt fra da mine piger var små. Ja jeg ved godt at det er længe siden, men alligevel. Tænk at sådan en lille fyr bare viser en så meget tillid og glæde. Hvordan kan man andet end elske sådan et lille væsen?

Jeg havde fået hans bukser færdige, og han blev så fin:-). Det bedste var at mor også kunne lide dem.

Sådan en dag er ren energi både ind og ud. Forstået på den måde at det koster en masse energi at have ham, men jeg får en masse tilbage. Ren kærlighed.

3 kommentarer:

  1. Sikken dejlig dreng og super søde bukser ...

    SvarSlet
  2. Hun ville da også være et skarn, hvis ikke...

    Hvor er han blevet stor :)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have:-)

    Ja Mette han bliver bare stor.

    SvarSlet