lørdag den 19. december 2009

Øv alt for tidligt..

I dag er min dag begyndt vildt tidligt, ihvertfald i min verden. Vågnede kl. 3.30 med et sæt og kunne bare ikke falde i søvn igen. Jeg som er så dårlig til at komme op om morgenen og er en langsom starter. Efter at have læst en times tid og prøvet at falde i søvn vha forskellige afslapningsteknikker, gav jeg op. Så må jeg sover senere på dagen.

Når nu jeg ikke kan sove, kan jeg lige blive opdateret i blogland og opdatere min blog. Inspirerende at læse om alle de spændende ting, der sker rundt omkring. Vi synes, her i huset at denne december er blevet en underlig fisk. Vi halter bagefter med alting og når ikke det, vi gerne vil. En ting er vi dog enige om, det skal nok blive jul alligevel. Jeg er nødt til at undgå at tænke på alt det jeg ikke når, og er glad for det jeg når. Ellers bliver jeg stresset igen.

I dag står den på de sidste forberedelser til min mors 70 års fødselsdag i morgen. Jeg skal lige have bundet sløjfer på de der grønne planter, der skal være på bordene, have lavet en overraskelse færdig, lave gaven færdig, ordne tøjet og tidlig i seng. Vi skal køre herfra i morgen tidlig kl. 7.00. Jeg tror, at en formiddagssøvn bliver nødvendig i morgen, for vi skal køre hjem i morgen aften, da yngstedatteren skal på arbejde tirsdag mogen (folk er ikke færdige med at købe legetøj endnu).

En ting der er dejligt er, at jeg kun mangler 1 julgave nu, og det kan jeg måske nå i løbet af dagen. Ellers når jeg det tirsdag. Jeg har tid nok. Hav en rigtig god søndag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar