torsdag den 10. december 2009

Juletur...

Så tog hjerteveninden og jeg toget til Århus i går. Jeg havde glædet mig længe til at skulle afsted, men var lidt nervøs for, hvor længe jeg kunne holde. Det var rigtig hyggeligt og jeg klarede tre timer i Århus. Det er da helt godt, synes jeg. Ind og ud af butikker og en million mennesker.

Vi fik snakket en masse og set på alverdens mærkelige ting. Købt det bedste juleslik her. Mandler overtrukket med hvid chokolade og drysset med lakridspulver..UHM. Nu hører jeg til en underlig race af menneskeheden - den der ikke bryder mig om cacao/chokolade. Ja det er rigtigt, der findes den slags. Så disse mandler er fantastiske.


Vi fik en lækker, lækker sandwich på denne cafe. Og kunne spise den i fred og ro, for vi var de eneste der. Kommer du til Århus prøv den cafe.


Man kan ikke være i Århus uden at gå i Panduro hobby og Søsterne Greene. Så det var vi. Derefter gik det hjemad. Dejlig tur. Selvom jeg var træt da jeg kom hjem, fik jeg energi i tanken.


I dag har jeg lavet invitationer færdige og skrevet julekort. I morgen skal jeg begynde på et stresshåndteringskursus. Spændende hvad det er for noget.

1 kommentar:

  1. Ih, det lyder som en skøn dag. Du er så godt på vej.
    Tak for snakken i dag. Det var vist lige det jeg trængte til.

    Knuser :o)

    SvarSlet