onsdag den 30. december 2009

Forberedelser....


Ovenpå influenza og et par dage med bytten gaver og handle ind til det tomme køleskab, er jeg træt,træt, træt. De sidste 4 måneder hvor jeg har gået hjemme for at komme på højkant efter mit "stressnedbrud", har jeg ikke kunnet sove længere end til kl. 8 om morgenen. Ikke engang til middag senere, kun få gange. Det kan jeg nu. Jeg kan sove hele tiden, men bliver ikke mere frisk af det. Underligt, tænker jeg.

Jeg er i gang med at forbered min 50 års fødselsdag, som løber af staben lørdag d. 16. januar. Og som jeg har glædet mig til det sidste år. I går var jeg ude og snakke med kogekonen, som skal ordne maden. Det bliver så lækkert. Når festen er ovre vil jeg fortælle om det, da der er gæster der læser med her. Og de skal helst ikke vide for meget på forhånd. I dag skal jeg have lavet lister på diverse ting, jeg skal huske i forbindelse med festen. Ellers glemmer jeg bare det halve. Og det duer ikke.
Temaet for festen er: Pretty in Pink, med fri fortolkning. Jeg glæder mig sådan til at se, hvad folk finder på. Jeg skal egentlig også til, at ud af starthullerne og have fundet ud af mit outfit. Har en ide men nu må vi se, hvad det bliver til.

Jeg får besøg af ældstedatteren og Fredrik i dag, det bliver lidt hyggeligt. Vi skal bare hygge og snakke. En god dag til det tror jeg.

1 kommentar:

  1. Ja, der er nogen, som skal med, der læser med her... :D

    Trætheden kan måske sige, at du ikke er klar endnu, søde? Bare lige det jeg tænkte...

    KNUS og savner dig, Mette

    SvarSlet