mandag den 30. november 2009

Optakning for sjælen...

Jeg havde forventet at være fuldstændig baldret i dag. Manden min og jeg har været på weekend med Tøserne og deres mænd. Rigtig hyggelig og dejligt.

Men også en udfordring for mig i at passe på mig selv og holde øje med "muren" og ikke nå den. Hjemmefra var jeg nervøs for om jeg kunne mærke, hvornår det var at jeg skulle trække mig. Men det gik over alt forventning og jeg nåede ikke at ramme muren. Jeg havde det underligt med at trække mig tilbage og lave "en Maud", når jeg havde brug for det. Det var en stor hjælp og fantastisk at "Tøserne" bare accepterede at sådan var det og ikke kommenterede det overhovedet. Hvor er jeg velsignet at have mennesker som dem i mit liv. Jeg er dybt taknemlig.

Vi havde ellers noget af en tur fredag på vej til Faaborg, hvor vi skulle være. Puha... Da vi havde kørt en ½ times tid, siger manden min at han havde glemt vores hovedpuder. Dermed havde vi heller ingen hovedpudebetræk med. Nå, men vi ringer til en af de andre og får dem til at tage med til os. Da vi når ned omkring Vejle går det meget langsomt...meget meget langsomt....som i vi holder helt stille..45 min for at krydse Vejlefjordbroen. Ny rekord for os. På den anden side efter en wc-pause, slår det mig. !?! "Har du husket nøglen til sommerhuset" spørger jeg manden min. NEJ! det har han så ikke. God råd er dyre, vi skulle jo over og lave aftensmad til de andre. Nå men der var kun en ting at gøre - ringe til dem der ikke var kørt endnu og få dem til at hente nøglen, hjemme hos mindstepigen. Nøj vi snakkede meget om den nøgle i weekenden. Aftensmaden blev serveret kl.22 og smagte dejligt.
Resten af tiden gik med bytur, gåtur, kaffe og kage, en del slik og chips skyllet ned med diverse sprut, spil og en masse snak. En total lise for sjælen og en optakning af samme.
Herunder kan I se nogle stemningsbilleder. Jeg er enormt facineret af de smukke svampe, man kan se alle steder lige nu, de er så flotte. Og bambierne var helt tæt på huset.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar