torsdag den 5. november 2009

I gang

Hej og velkommen
Jeg har længe ønsket at lave min egen blog - og nu har jeg så endelig fundet ud af det. Tak til Mette B for hjælpen. (Fandt ikke ud af det med en anden baggrund - det må blive på et andet tidspunkt)

Jeg har gennem længere tid fulgt med på flere forskellige blogs (blogge??). For tiden går jeg sygemeldt pga. stressbetinget depression. Det går fremad men tager tid. Det har været inspirende og opløftende at følge med i jeres aktive liv.

Jeg er uddannet lærer. Derudover er jeg claivoyant og medium. Jeg står overfor nogle store ændring i mit liv i løbet af de næste år. Jeg vil senere indvie interesserede i mine tanker omkring dette.Hold da op hvor har jeg skrevet jeg mange gange - dansklæreragtig kommentar:-) Skal nok prøve at variere sproget mere.

Vil i dag arbejde lidt videre på årets julekort som den bette og jeg begyndte på i år. Temaet? Tja det er vist: hvad har vi af sjovt papir i gemmerne.

2 kommentarer:

  1. Hej Frk. Velkommen til :o) Nu er jeg din første faste læser og jeg glæder mig meget til at læse hvad du har på hjerte.
    Knuser fra Mette

    SvarSlet
  2. Hej frk. frydkær, og velkommen som fast læser på min blog - og i denne skønne blogverden:-)
    Det glæder mig at vi løbende bliver flere og flere, og jeg vil se frem til at klikke ind på din blog i ny og næ!
    De bedste hilsner, Louise

    SvarSlet