onsdag den 25. november 2009

Så så Singer dagens lys..

I går var jeg bare så træt efter mandags besøg på skolen. Jeg brugte dagen på at finde ud af, hvad der gjorde at jeg var så færdig. Det handler om en masse ting, bl.a. at se frygten i øjnene og bruge en hel del kræfter på at gøre det. Jeg er egengtlig blevet overrasket, for jeg har det jo en del bedre efterhånden. Mine overvejelser går lige nu på om det er det hele værd - at kæmpe denne kamp for at komme tilbage.


I dag har jeg så fundet den gamle fru Singer frem fra skabet. Hun har sin egen "duft" og den har jeg savnet, fandt jeg ud af i dag. Jeg er gået i gang med et par bukser til Frederik. På billederne ser de hvide ud, men i virkeligheden er de svagt lyseblå. Det tager altid længere tid at sy et nyt mønster op 1. gang jeg gør det. Så de er knapt færdige men det bliver de i morgen.

Jeg har også syet flere julehjerter, nu i mønstret bomuldsstof. De er vildt søde synes jeg. I får også lige billede af Frederik, som kommer på besøg i morgen. Det glæder jeg mig til. Han er bare den sødeste baby på snart 3. måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar