fredag den 6. november 2009

Jeg hader mus!!!! Virkelig indædt hader!! De lugter, de gnaver i alt og ødelægger alt. Yaakkk!!Jeg bliver altid hunderæd når de hopper op ad en skuffe eller skraldespanden. Vi har ellers "ansat" to voksne katte, Ghandi og Putte. Putte har så for ca. 8 uger siden beriget os med tre supersøde killinger. Så vi har for nuværende siger skriver fem katte på matriklen. Så skulle man jo tro at de kunne holde os musefri - men nej. Så tænker du nok; hvorfor køber hun dog ikke en musefælde eller to? Ja det har vi så også gjort. Men jeg ved ikke om vores mus er specielt dumme - men de prøver at gnave sig ind i musefælden fra den forkerte ende. Det vil sige der, hvor der er tremmer for. Jeg fatter det ikke der er ellers lækker mad i dem.

Derfor vil jeg gerne høre, hvis nogen af jer har en ide til at blive musefri. Gift duer ikke af hensyn til vores katte.





3 kommentarer:

  1. Ha ha ha, jeres mus er ikke dumme - de er da kloge!
    Håber, I finder en løsning.

    Knus

    SvarSlet
  2. Åh nej, det er ganske rædselsfuldt. Vi havde også på et tidspunkt mus, som bare ikke ville gå i fælder (vi prøvede ellers en del slags) og til sidst anskaffede vi os en dygtig kat fra landet, og det hjalp. Men jeg kan læse, det ikke dur hos dig.
    Jeg har hørt, at man kan få nogle bokse til at sætte udenfor huset, a la dem man kan få mod rotter, men altså til hus. Det er endnu ikke lykkes mig at finde ud af hvor de findes, men måske spørge kommunen om de kender til disse bokse?
    Pøj pøj med det :-)

    SvarSlet
  3. ...ikke bokse til hus, men til mus :O) lige en stavefejl :O)

    SvarSlet