fredag den 27. november 2009

Frederik og ............

Som fortalt onsdag skulle jeg i går torsdag have besøg af Frederik. Jeg fik endda lov til at passe ham helt alene :-) uden mor eller far var her. Det var rigtig hyggeligt og smadder nemt. Han sover, spiser, griner og pludre. Som det kan ses på billederne herunder, er han bare noget af det sødeste. Jeg har helt glemt, hvor hurtig de vokser og udvikler sig. Han er meget bevidst om, hvem der sammen med ham og hvad der sker omkring ham. Det er så sjovt at se ham når manden kommer ind i rummet og begynder at snakke. Frederik lyser op i øjnene og smiler fre øre til øre - de har noget helt specielt sammen de to. Dejligt og pudsigt....


I går eftermiddag kom der den smukkeste buket til mig, fra nogle venner som mente, at jeg skulle have en opmuntring. Jeg bliver så rørt og varm i hjertet over, at de tænker på mig. I skal da også se, hvor smuk de er.

Om et par timer kommer manden min hjem og vi skal have pakket bilen. Vi skal på weekendtur med "tøserne". "Tøserne" er tre pragtfulde quinder, som jeg har kendt siden, jeg fik min første datter for 23 år siden. Jeg lå på barselsgangen med dem og vi mødtes til efterfødselsgymnastik efter. Siden vores barsel stoppede har vi mødtes mere eller mindre hver 14. dag. Mens vores børn var små tog vi i sommerhus med hele menageriet (11 børn og mænd). Det var så sjovt og mine piger snakker om det endnu.

Nu tager vi voksne afsted og det er sjovt på en anden måde. I år skal vi til Faaborg i sommerhus. Hvad vi skal se og opleve finder vi ud af i aften over en enkelt flaske vin eller to. Mon ikke vi finder et julemarked eller to på Fyn. Jeg glæder mig til en hyggelig weekend med masser af snak og sjov.
Sidste år var vi i Hamburg, boede på hotel og så på julemarkeder. Det kan anbefales.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar