torsdag den 19. november 2009

Fantastisk...

Ved et fantastisk held og en engel på vagt er der kun blæst en lille del af vores tagrygning på udhuset af. TAK for det.

Jeg har været så træt i dag. Det er "straffen" fra i går. Jeg skal lære at finde min grænse, før jeg møder muren. Mit problem er, at på mine gode dage glemmer at mærke efter og først opdager grænsen, når muren rammer. I mit hovede kan jeg jo det hele og bliver virkelig overrasket, når det modsatte viser sig. Jeg bliver nødt til at øve mig noget mere - ude i verden.

I stedet for at blive irriteret over at jeg har overgjort det i går, har jeg i dag syet hjerter og klippet babytøj til Frederik. På lørdag skal vi til årets første julefrokost. Vi er en flok venner som skiftes til at ligge hus til. Så i stedet for en blomst har jeg syet nogle filthjerter som værtinden skal have. De er blevet helt søde synes jeg. Tror jeg vil lave flere og hænge op og give væk. De er lidt hyggelige at lave.




2 kommentarer:

  1. Lige præcis dét du skriver om at tro at man kan det hele den dag, man lige synes man er frisk, har vi snakket om i kognitiv gruppen i dag. Min kloge psykolog sagde, at de dage, man synes man har overskud skal man lave lige så meget som på de dage, hvor man er underdrejet.
    Så deeet...

    Vildt søde filthjerter :o)

    SvarSlet
  2. Javel så... Det vil jeg lige tænke over. Nogle gange bliver jeg helt desperat over at det går så langsomt med at kunne rumme verden. Men jeg kan jo mærke fremgang så det er det jeg skal holde fast i - tror jeg.
    Takker:-)

    SvarSlet