tirsdag den 25. maj 2010

To fantastiske kvinder..

som jeg er så heldig at have i mit liv, har jeg været sammen i pinsen.

Den ene er min hjerteveninde. Hun er den der altid er der, også selvom jeg skuffer hende. Hvilket jeg gjorde for ikke så længe siden, desværre. Hun inviterede os til fødselsdag sammen med hendes dejlige familie, som hun altid gør. Men jeg kunne mærke på mig selv, at jeg var brugt og ikke orkede det. Tanken om at skulle være sammen med alle de mennesker gav mig stress-symptomer, så jeg takkede nej. Selvom jeg forsøgte at forklare det, kunne jeg mærke at hun blev ked af det. Da vi så var sammen søndag fik vi snakket om det og fik det ryddet væk. Det lettede for os begge. Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag, hvor vi ordnede verdenssituationen. Til aften kom manden min og Mathilde og spiste sammen med os. Vi fandt OH-kortene frem og "legede". Vi fik svar på nogle spørgsmål og særligt Mathilde fandt ud af at kortene rammer plet og går tæt på. Et godt redskab til at arbejde videre på.

Mandag var jeg i Århus og fik en behandling af en anden fantastisk kvinde. Hun er uddannet indenfor flere områder i den alternative verden, bl.a. giver hun healing, massage og er clairvoyant. Lige nu er hun vej til Mongoliet, hvor hun skal læres op af en shaman-kvinde. Jeg fik en behandling med tibetanske syngeskåle, en klang massage. Det foregår ved at hun placere forskellige skåle rundt op på og over kroppen. Disse skåle slår hun på med forskellig styrke og på forskellige steder på skålene. De toner skålene giver svare til de toner som cellerne i kroppen svinger med. Undervejs bliver man meget afslappet og godt tilpas. I dagene efter er/kan man være øm i kroppen. Ikke sådan voldsom øm men bare på en måde så man kan mærke at den arbejder. I løbet af nogle dage er det væk og det mærkes som om man er "rystet på plads". Jeg har oplevet at det hjælper mig og at jeg i løbet af nogle dage bliver mere klar i hovedet.

Det er altid en fornøjelse at besøge hende og høre hende fortælle. Siden jeg har været ude ved hende sidst har hun været i Nepal og vandre. Hun rejste der ned for at se rododendrontræerne blomstre. Hun rejser altid alene og oplever en masse ting. Jeg er så taknemmelig for at kende hende.

2 kommentarer:

  1. Hej frk. Frydkær

    Det lyder som en rigtig spændende aften med OH kort. Jeg kender dem ikke og vil nu læse lidt om det.
    Behandlingen du fortæller om lyder også rigtig spændende. Du har nogle spændende venner og får nogle spændende oplevelser. Dejligt at læse om.
    God weekend
    René

    SvarSlet
  2. Hej Réne

    Det er nogle rigtig spændende kort, OH kortene. Så god fornøjelse.

    Ja jeg har faktisk rigtig mange spændende mennesker i mit liv. Dejligt at du også gider læse om dem.

    Fortsat god søndag
    Kate

    SvarSlet