onsdag den 12. maj 2010

Overraskelser

Jeg er lidt ustabil lige i tiden på flere måder. Jeg har arbejdet alt for meget og er begyndt at få symptomer på stress igen. Det er svært for mig at koncentrere mig i længere tid ad gangen igen, jeg har en indre rastløshed og jeg er træt helt ind i sjælen. Min rastløshed betyder, at jeg har svært ved kun at gøre en ting af gangen, ser jeg fjernsyn kan jeg lige rydde op i en bunke imens f.eks. Mit koncentrationsbesvær viser sig ved, at jeg taber tråden i samtaler og sig hvad rigtig meget. Trætheden er blevet til overtræthed, hvilket betyder at jeg har svært ved at finde ro og falde i søvn.

Så min miniferie i denne uge skal bruges på at komme ned i gear igen. At sove og kun gøre ting der giver energi. I aften skal manden og jeg være sammen med min dejlige "mødre-gruppe" og deres mænd. De giver energi og ved hvordan jeg har det. Det glæder jeg mig til.

Jeg er færdig med denne omgang samtaler og de gik alle fint. Selvom der var nogle svære imellem. Godt at have mødt alle forældre igen og mærke, at jeg har været savnet. Vores skole slap for at skulle fyrer lærer i denne omgang, dejligt at det er på plads så vi kan komme videre.
Vi slap desværre ikke for at skulle fyrer en meget kompetent og god pædagog i sfo'en. Håber hun kommer godt videre.

Jeg har i dag været hos frisøren og har fået lavet sommerhår, kort kort hår. Dejligt at gøre noget godt for sig selv engang imellem.

Vi har fået to nye medlemmer af familien. Vores hunkat har fået to bittesmå killinger. For ca.14 dage siden kom hun til skade og vi var en overgang bange for, at vi var nødt til at aflive hende. Hun aboterede tre killing og kunne næsten ikke gå. Men hun kom sig ret hurtig og fik så for to dage siden meget overraskende to killinger. Herunder kan I se hvor små og søde de er.

2 kommentarer:

  1. Det gælder om at lytte til sig selv engang imellem Kate, det kan jeg høre på dig med hensyn til dit nye sommerlook, hvad med et billede?
    Jeg hæfter mig med glæde ved at du kunne mærke på nogle forældre at du var savnet, for hvad betyder det lige?
    Der er i den grad nogle der har fået øjenene op for dine kvaliteter og heldigvis lader de dig det vide.
    Men husk at passe godt på dig selv, du er den nærmeste til det.
    Det lyder hyggeligt med mødregruppen i aften, kan i have en rigtig hyggelig aften.
    Michael

    SvarSlet
  2. Hej Michael

    Tja et billede af sommerlooket? Jeg skal prøve at få et taget.

    Ja det er lidt rart at blive anerkendt for det man er god til det.

    Ja jeg er den nærmeste til at passe på mig selv. Det tager bare tid at lære det efter ikke at have gjort det før.

    Tak det bliver hyggeligt med mødregruppen. Vi kan snart fejre "sølvbryllup" sammen.

    Hav en god aften
    Kate

    SvarSlet