søndag den 28. februar 2010

Kanin og forårsoprydning....

Jeg har i dag været i Århus og været "kanin" for en gruppe mennesker, som er ved at uddanne sig til clairvoyante. En spændende oplevelse at sidde på den anden side denne gang. Hvis du har lyst til at prøve kan du melde dig her. Det har givet mig lidt at ttænke over og en ny vinkel på noget af det jeg tumler med.


Ellers står den på forårsoprydning her i huset lige nu. Jeg er begyndt at rydde op på mit værelse og i mine ting. Altså alle dem der har med den kreative del af mig at gøre. HOLD DA FERIE der er mange sjove, pudsige og mærkelige ting. Det er længe siden, jeg har haft tid og energi til at rydde op i alt. Hen ad vejen har jeg arvet og fået en masse ½ færdige ting og ting jeg skulle se om jeg kunne bruge. Noget af det er kun til at smide ud. En del kan gøres færdig og bruges / gives væk.

Det blev også en tur ned af "memory lane". Jeg har arvet alt håndarbejde og udstyr til sammen fra mandens moster da hun døde. Deri fandt jeg blandt andet disse ting:

Læg mærke til prisen på trykknapperne fra FDB, 40 øre! Gad vide hvornår de er fra?
Jeg fandt også:





En håndsyet nålepude. Jeg har snakket med min mor som er samme årgang som mosteren, og hun mener den er lavet da de gik i skole! For mange mange år siden, i 1940'erne. Hold da op siger jeg bare, de kunne passe på deres ting. Samtidig er det ting jeg kan huske fra min barndom, det er lige før jeg kan lugte tiden også. En tid der var tryg og sikker. En tid hvor nogle andre havde ansvaret for alle de dumme og tunge ting. En tid hvor man var elsket bare for at være til. En tid jeg håber, mine piger har fået af mig fra deres barndom.

Hvordan føles og lugter din barndom egentlig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar