fredag den 12. februar 2010

Influenza pjat...

.... på besøg. Nu må det godt stoppe. Siden i mandags har jeg været snotforkølet, haft høj feber og influenzasymptomer. Troede ellers at jeg slap med det jeg havde i julen. Men men...næ nej. Jeg har ikke været så syg som i julen, men nok til at jeg har været hjemme. Synes det er lidt svært at komme af med det der forkølelses noget. Drikker the osv. men det hjælper ikke rigtigt.

Mens jeg har lagt på sofaen/sengen har jeg læst Steen og Tove Kofoeds bog færdig. Og er ikke enig med dem i alt. Det er spændende at læse om de beretninger fra "den anden side", der er i bogen. Jeg bryder mig ikke om at læse noget, hvor forfatteren udstråler at han har sandheden. Og det synes jeg, er tilfældet her. Men vil opfordre dig til at læse den og danne din egen mening.

Når jeg ikke lå på sofaen/sengen og læste/sov, lavede jeg nye puder. Jeg nåede at få lavet til den gamle sofa i vores stue. Jeg skal nok tage billeder og ligge ind. De er blevet så fine.

I dag er det gået op for mig, at jeg faktisk har det godt psykisk i denne uge. Lidt tankevækkende!! Jeg har ikke været på skolen i en uge og ikke haft kontakt med nogen og jeg har det bedre. Lidt uhyggeligt og et vink med en vognstang. Det er ikke, der jeg skal arbejde, når jeg kommer op i tid igen. Jeg er nødt til at arbejde ved siden af min clarvo-biks i starten. Jeg er sikker på at der viser sig en løsning. Lige nu glæder jeg mig over, at jeg har ferie i næste uge. Og til at jeg skal i yen i aften og hygge med gode venner. God fredag aften til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar