onsdag den 24. februar 2010

En gang til....

Der har været lidt stille her på min blog den sidste uges tid. Jeg har -igen igen- været nede og vende. Der er ikke sådan en egentlig årsag, det sker bare. I går var jeg så til psykolog og fik vendt tingene på hovedet. Det hjælper at få sat en masse ord på, ofte i en kæmpe pærevælling.
Jeg er blevet opmærksom på nogle ting, som jeg går med og ikke kunne få sat ord på. Det er så sandelig ikke småting, fik jeg at vide. Det er faktisk eksistentielle ting, der ligger og roder i mit hovede.

Jeg er meget vred, både på mig selv og min ledelse, over at jeg har fået det så skidt. Vred på mig selv over jeg lod det komme dertil. Vred på min ledelse over, at de ikke hørte mig og tog mig alvorligt da jeg råbte op. Disse to ting har betydet, at mit liv er ændret, og at jeg er ændret. Det skal jeg have væk al den vrede. Jeg vil så gerne have mit liv tilbage igen og kæmper for det, men det er op ad bakke. Tålmodighed tålmodighed tålmodighed. Og så skal jeg finde mig selv igen, hvem er jeg nu, hvad vil jeg nu, hvor vil jeg hen.......osv.
Noget af det er jeg godt i gang med. Andet skal jeg have taget hul på. Det må jeg have gjort.

Jeg er rystet over, at et arbejde kan køre et menneske helt ned under gulvbrædderne. "Det er fan... uhyggelig, du" citat Peter Schrøder.


Jeg prøver at få gjort lidt hver dag. Enten kreativt, læst, gået en tur, gjort rent eller lavet mad. De fleste dag går det godt, men ikke i dag. Jeg er fuldt stændig færdig efter i går. Men der er en ny dag i morgen.


Herunder har jeg sat et billede ind af salatbaren fra min fødselsdag. Jeg synes det ser så lækkert ud. Gode farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar