tirsdag den 16. februar 2010

Udfordring løst

Jeg har en ting med øreringe (nå ja og sko og tasker og ...). Mit store problem eller min udfordring har været, hvad gør jeg af dem? Hvordan opbevarer jeg dem, så de kan beundres og jeg har et overblik? Det har jeg tænkt længe over, men nu har jeg fundet en løsning. I hvert fald til de ørering der ikke har lås bag på.
Jeg har fået et gammelt billede af min mor. Jeg har skilt det ad, taget glasset ud og sat sort karton ind som baggrund. Derudover har jeg flettet 4 snore af papirgarn og sat på. Og WUPTI opbevaring af nogle øreringe. Resultatet kan du se herunder.


Jeg synes det er blevet rigtig godt. Næste udfordring er så at finde ud af, hvor den skal hænge. Dernæst skal jeg have løst det med de øreringe med lås bagpå.... Ideer modtages gerne.

2 kommentarer:

  1. Uha, det ser godt ud og hollaop, du har mange øreringe!!!

    KH Mette, der har fået det grå papir nu :(

    SvarSlet
  2. Tak:-) Og det er kun en del af mine øreringe der kan hænge der.

    ØV øv træls at få. Håber du finder dine ben igen.

    SvarSlet