onsdag den 23. juni 2010

Jubii........


Yes, juhu, jubii og så videre.... Mathilde fik hendes første lejlighed i dag. Hun er jublende lykkelig. Og en lille smule skræmt.

Moderen derimod...tja..hun er glad og trist. Glad fordi det er helt rigtigt, at hun flytter hjemmefra. Hun er klar og det er vi også. Og hendes vinger skal nok bærer!

Trist over at tiden er gået så hurtig. At hun blev stor alt alt for hurtig. Hvor blev tiden af? Det er lidt mærkeligt at tænke på, at hun er voksen nu. At hun skal videre i livet uden, jeg er med på sidelinien. På den anden side er det sådan, det skal være og hun flytter jo ikke til Kina, bare til Viborg.

Glad for at skal have et liv uden børn hjemme. Nu skal vi til at nyde bare at være os to. Det har vi aldrig prøvet, jeg havde pigerne, da jeg mødte manden i mit liv. Så nu begynder en hel anden fase i livet. Jeg er spændt på, hvad den bringer og går med åben pande ind i den.

2 kommentarer:

  1. Der er al mulig grund til at nyde jeres anden ungdom, nu skal man ikke længere hænge i nogen klokkestreng ang. De unge, men det er rigtigt nok Kate, tiden går for hurtigt når det gælder børnene.
    God Sct. Hans aften.

    SvarSlet
  2. Det er helt rigtig Michaer. Ingen børn der skal hentes det ene sted og bringes det andet sted.

    Så jeg glæder mig også til den del.

    Rigtig god sommer aften

    SvarSlet