tirsdag den 15. juni 2010

Hjemmeside og nyt på arbejdsfronten

Så er jeg tilbage:-) Jeg er begyndt at arbejde flere timer, næste fuld tid, og det tapper mig for energi. Jeg er ofte flad, når jeg kommer hjem. Derfor har der været lidt stille her på bloggen. Men i denne uge afholder jeg ferie og håber at få en masse energi ind på kontoen.

I morges vågnede jeg med et spjæt. Jeg drømte, at jeg havde sovet til kl. 15.05! Helt forvirret satte jeg mig op og opdagede at klokken kun var 9.30. Bagefter lå jeg og tænkte på, hvorfor det ville være så forfærdelig at vågne og opdage at klokken var 15.05? Så måtte jeg jo have trængt til at sove.

Jeg har dømt dagen i dag til at være "hjemmeside" dag. Jeg arbejde hårdt på den og håber at den snart er færdig. For et par dage siden tog jeg denne test og fandt ud af at jeg både er detalje - og helhedsorienteret. Ja, det vidste jeg så godt. Nogle gange kan jeg ikke slippe de der små detaljer. De kan ikke blive helt færdige, der er noget der mangler, men hvad? Sådan har jeg det lige nu med min hjemmeside. På den anden side ved jeg også at det skal nok lykkedes, lige pludselig er den der.

Selvom jeg har ferie ligger mit arbejde hele tiden i baghovedet. Jeg skal arbejde i et nyt team næste år. Nye kollegaer og nye børn. Jeg glæder mig men hold da op, hvor er der meget der ikke er styr på endnu. Vi fik en foreløbig fagfordeling i går, måske er den allered ændret i dag. Så når jeg møder på mandag er den måske ændret 10 gange. Men det ligger fast at jeg skal have 4-6 årgang. Spændende.

3 kommentarer:

  1. Pas nu på med for mange detaljer Kate, som du selv er inde på tager det meget af ens tid.
    Det lyder helt spændende med dit arbejde, ja der bliver rettet til hele tiden og er det en offentlig arbejdsplads bliver tilskudene hele tiden justeret.
    Tillykke med dit nye look her på bloggen, jamen det skal vel også være feminine farver, det gør ihvertfald ikke noget.
    God dag til dig Kate.

    SvarSlet
  2. Hej Kate,
    Fint nyt layout på siden :)

    Jeg håber, at det er nogle søde og omsorgsfulde kollegaer, du kommer til at arbejde sammen med. Vil du komme forbi med de ting, jeg har lånt dig, alternativt sende dem til mig?

    God ferieuge.
    Kram

    SvarSlet
  3. Hej Michael
    Ja jeg ved at detaljer tager tiden. Men mine detaljer er formuleringerne af det skrevne. Og det skal være i orden, mener jeg.
    Tak for de pæne ord om mit nye look på bloggen.

    Hej Mette
    Takker og tak for sidst

    God weekend til jer begge.

    Kærlige tanker Kate

    SvarSlet