tirsdag den 20. april 2010

En l a n g s o m dag

I dag har været en rigtig l a n g s o m dag. Jeg har ikke haft den store energi og min krop har været træææt. Det er rigtig hårdt for mig at komme op i tid og jeg bruger meget energi på det. Jeg håber, det hjælper hen ad vejen og bliver bedre.

Jeg har haft besøg af min ældste datter og mit dejlige barnebarn Frederik. Det er utroligt at et lille barn kan bringe så meget med sig, både kærlighed, energi, glæde, latter osv. Det er så sjovt at følge ham og hans udvikling, at se hans undren og nysgerrighed når han møder noget nyt. Det er fantastisk at se ham og "bedstefar" kloge sammen og fører lange samtaler uden mange ord. Børnebørn er i sandhed livets dessert. Jeg håber, at jeg får mange desserter:-)
Datteren og jeg fik en rigtig hyggelig voksensnak om livet generelt.

I morgen vil jeg igen begynde dagen med at beslutte, at mit problem ikke er et problem, men bare et andet menneske som tænker på en anden måde end mig. Jeg vil beslutte (og bede om), at mødet med chefen går godt og bliver konstruktivt for os begge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar