torsdag den 18. marts 2010

Bøv - dag...

Nå men dagen i dag er sådan en ..bøv-dag. I denne uge er jeg begyndt med at arbejde 3 dage om ugen, og var derfor på arbejde i går.
Dagen begyndte med et møde med vores tillidsmand (eller mangel på samme (tillid altså)). Derefter 2 lektioner med undervisning, som egentlig var fint nok. Så var jeg træt og kørte hjem. Frokosten stod klar, den havde min dejlige mand klar. Så var min tanke at jeg skulle have en lille morfar. Men nej, tanker stod i kø og kom væltende over hinanden. Så ingen søvn.

Derefter en chok af de lidt større. Min hjerteveninde er MÅSKE meget syg. Hun var frygtelig ked af det og skulle selvfølgelig ikke være alene. En lang snak og en skulder var der brug for. Om en uge ved vi alle mere og indtil da krydser vi alt for, at det er noget andet end det grimme som er sagt højt. Jeg skriver det ikke, for jeg er lidt bange for den der tiltrækning......

Egentlig er der vel ikke noget at sige til at det er sådan en dag. Billedet, som er lånt her, herunder illustrer det sådan set fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar