mandag den 26. december 2011

Så gik den jul....

stille og roligt næsten uden egentlig at være begyndt i år. Det har været svært at få hovedet på plads til at tænke på jul og det der følger med.

Tårerne vil bare ikke stoppe når de først begynder. Det er det mærkeligste der får dem til at løbe, en julesang i juletræets skær sunget af familien, en duft eller en sang i radioen. Jeg regner med at det stopper på et tidspunkt, lige nu er det så tæt på. Og jeg kan ikke begribe det og forstå det.
Min psykolog har foreslået mig at jeg skal skrive mine tanker og følelser ned for at hjælpe mig selv i processen. MEN lige nu kan jeg ikke, det er for svært. Så jeg strikker en vest til Frederik. Ryggen er færdig og jeg er igang med forstykket. Godt jeg har garn til to veste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar