torsdag den 12. juli 2012

Ferie er...


at have tid til at drikke kaffe og snakke hele dagen med bedsteveninden. I dag har vi ordnet verdensitutionen på alle leder og kanter. Vi har spist laksemad og jordbær. Der er blevet grinet en del og grædt en smule. Vi har hygget os på den gode måde. Hvor var det dejligt med den tid - at den var der.



I morgen skal jeg mødes med en af mine utallige (jeg ved ikke helt hvor mange der er) kusiner. Jeg har ikke mødt hende før - hvad jeg kan huske. Hun er datter af en af mine fastre - en af dem "deroverfra", Sjælland. Vi kom ikke meget udenfor Jylland da jeg var barn/ung, så vi har ikke mødtes der. Hun har "fundet" mig på Facebook. Jeg glæder mig til at møde hende og snakke med hende i levende live. Se efter familielighed og uligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar