lørdag den 9. juli 2011

Jeg glæder mig..

.. over at min hjerteveninders søn skal giftes i dag. Jeg skal til globryllup og glæder mig sådan. Han er den dejligste unge mand og havde jeg været yngre løb jeg med ham :-).


Det er underligt at vi er nået til den alder, hvor vores børn bliver gift og får børn selv. Underligt fordi jeg jo ikke føler mig "den alder". Jeg er stadig midt i.... livet og oplevelserne. Jeg lærer noget nyt hver dag og kæmper med mig selv hver dag. Jeg opdager slet ikke tiden går og jeg bliver ældre. Det er ikke fordi jeg har noget problem med at blive ældre....men jeg forstår det ikke helt - det med tiden. Altså konceptet tiden.

Da jeg var ca. 10 år - kan jeg huske - mente jeg, det var spild af tid at sove. Alt det man kunne nå i den tid man sov. Nu elsker jeg at sove, men føler lidt det er spild af tid. For alt det man kunne nå i den tid!!

1 kommentar:

  1. Tillykke til venindens søn - håber de får en uforglemmelig dag :-)
    Ja, tænk engang hvis man selv kunne bestemme hvornår og hvor længe kroppen havde brug for at sove - er helt enig; Hvor ville der være meget man kunne nå!

    God dag og god sommer til dig :-)

    Kram fra Louise

    SvarSlet