mandag den 7. marts 2011

Så skete det...jeg frygtede


Filmen knækkede igen. Mit stress - niveau er igen faretruende højt. Min krop har sit eget liv...kan ikke sove og er enormt træt...på grådens rand mere eller mindre hele tiden...kolde hænder og fødder...hjertebanken og trykken for brystet. Et fuldstændigt tomt hoved som er en 10 sporet motorvej af tanker...kan ikke få hold på dem. Alt dette udenfor min kontrol...tro mig jeg prøver.

Hvad gik galt? Hvor så jeg det ikke komme? Jeg havde jo lovet mig selv at det ikke ville ske igen... men det kan jeg ikke holde det løfte.

Det positive i dette er så at jeg fik sagt det...at jeg bad om hjælp inden det hele ramlede for mig.

Jeg har en aftale med min "ynglings"psykolog på fredag. Håber han kan hjælpe mig med at vende det her.

2 kommentarer:

  1. Det er nok svært Kate, nor det går godt ser du nok ikke faresignalerne og lige pludselig er det for sent, godt at du har fået en tid ved en psykolog.
    I kærlige tanker, god dag.

    SvarSlet