søndag den 7. november 2010

Stop verden jeg vil af!

Lige nu har jeg brug for at tingene kommer ned i fart. Jeg har den sidste måned haft sindsygt travlt.

På arbejdet har jeg haft samtaler med 47 børn og deres forældre. Det er mange! Vi tog et ordentligt hug den første uge og havde 35 på tre dage. Nøj vi var trætte fredag. Nu skulle det så begynde at hjælpe på arbejds-fronten. Håber vi kan kører stille og roligt indtil jul.

Manden blev i mandags opereret og fik indsat en knæprotese. Hans knæ er slidt op af hårdt fysisk arbejde. Lige nu er det hårdt pga. smerter og fordi kroppen er på overarbejde. Det er et stort indgreb for kroppen. Nu skal tiden bare gå. Så kan han næste alt igen.

Mathildes ben er så heller ikke i orden endnu. Hun er blevet scannet og vi venter igen.

Så sæt lige verden i stå. Bare et døgns tid.

2 kommentarer:

  1. Hej Kate
    Jeg kan godt følge dig i at verden nogen gange godt måtte sætte farten lidt ned, så vi dødelige kan følge med.
    God bedring til familiens knæ og ben

    René

    SvarSlet
  2. Uha et program Kate, det kan tage vejret fra een og anden, god bedring med husbonden og Mathilde.
    klem herfra.

    SvarSlet