mandag den 26. juli 2010

Jeg gør klar...

... til at der sker ændring i mit liv. Så jeg lader op og reflektere over tingene lige nu. Som før fortalt flytter den yngste hjemmefra i denne uge. Det bliver rigtig godt for hende og for os - men det er også underligt. Vi snakker en del om, hvordan vores liv nu skal være og hvad vil vi osv.

Lige nu ligner vores hjem Jerusalems ødelæggelse, der står papkasser og sække alle vegne, møbler bliver samlet og malet. Når alt er væk skal der gøres rent og ryddes op. Og det er den store oprydning, der er tale om. Den hvor alt bliver set på og vurderet - hvad skal dette? Det er fantastisk, hvad sådan en omgang gør for ens velbefindende.

Jeg er ved at være færdig med min hjemmeside - endelig - mangler kun nogle småting. Så skal jeg have kontaktet et klogt hoved, der ved noget om skat og moms i forbindelse med opstart af lille "butik". Jeg håber, at jeg er klar til at starte op ca. 1.september. Jeg beholder mit arbejde indtil videre. Det tager tid at bygge et navn op og få kunder nok i butikken. Spændende.

Jeg ser frem til denne nye fase i mit liv med spænding og stor ro - glæder mig.

3 kommentarer:

  1. Hej Kate
    Ja det er store ændringer i familien og i livet. For unge og for "gamle"
    Nye muligheder og nye oplevelser venter forude.
    Det bliver spændende at læse din hjemmeside.

    René

    SvarSlet
  2. Hej Réne

    Ja den er lige på trapperne.

    God dag til dig.

    Kate

    SvarSlet
  3. Det lyder spændende Kate, jeg glæder mig til at følge udviklingen.
    God Mandag.

    SvarSlet